Sidor

måndag, november 26, 2012

Superman on the Ball


Hittade en grym express workout med pilates boll i amerikanska Fitness Magazine! Ryggövningen Superman Plus fick min rygg att kvida! Jag som trodde jag var hyfsat stark i ryggen? 3 set x 20 repetitioner ska man göra enligt beskrivningen, mina muskler sved efter tio i andra settet! Varit så trött på de gamla vanliga ryggövningarna i maskin på gymmet, men denna gav mig nytändning! 


Found an awesome express workout with pilates ball in Fitness Magazine, especially liked the back exercise Superman Plus! I've been so tired of doing the same old back exercises in the gym machines but this one managed to give me new motivation! 













I was wearing

Shorts LululemonShoes and Sports bra NikeTop Zara




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar