Sidor

fredag, februari 22, 2013

Fluffy Hat



Hur överlever jag den svenska vintern? Med en stor fluffig mössa och dunjacka! Denna mössan, köpt på julmarknaden i Union Sqaure, New York är min absoluta favorit i vintergarderoben! Det bara är något lekfullt och busigt med den som gör mig på bra humör när jag har den på mig! Och vad finns det för bättre sätt att ljusa upp vintermörkret om inte med en färgstark jacka och skor?


The essentials to tackle the Swedish winter? A big fluffy hat and a down jacket! This hat is my absolute favorite winter piece, bought it at the Union square Holiday Market in New York last winter and it always puts me in a good mood when wearing it! And what better way to lighten up this dark and gloomy season if not with a bright colored jacket and shoes?








Photography by Annika Lagerqvist, taken an ice cold(!) afternoon in Gothenburg


I was wearing

Hat Union Square Holiday Market
Jacket Norrøna
Top and Hoodie Adidas Originals
Tights and Sneakers Nike

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar