Sidor

torsdag, april 18, 2013

42nd St 7th Ave


Nästan varje dag under mitt år som ISVP hoppade av på denna metro station vid Time Square när jag skulle till Broadway Dance Center. Kommer ihåg när jag förra sommaren gick här bland alla glittrande ljus, billboards och folkmassor påväg till metron efter sista klassen på BDC vid 23.00 tiden och plötsligt kunde få en liten lycko rysningDet går inte att komma ifrån hur mäktigt Times Square faktsikt är! Kan fortfarande få det där pirret i magen som jag fick första gången jag var där. 
Dessa bilder är från 3 veckor sedan vid just denna stationen. Invigde mina nya tights från H&M som jag köpte i New York för bara $10! 

Translation/Summary
Almost everyday during my 1 year as an ISVP student at the Broadway Dance Center, I jumped off at this Time Square metro station when I was going to the studio. I can still get the feeling of butterflies in my belly that I had the very first time I was here. 
These pictures are from three weeks ago taken outside that station, wearing my new tights I bought at H&M in New York for only $10!


Photography by: Annika Lagerqvist, 50syaf.blogspot.se


I was wearing

Tights and Sunglasses H&M
Trenchcoat Zara
Boots Ash
Bag Bogner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar