Sidor

onsdag, april 24, 2013

Träningsvärk



Av yoga! Jag menar det är inte som när man t.ex kört ett intensivt styrkepass där du flåsar, blir rödmosig i ansiktet och svetten rinner och du förväntar dig att det ska svida i musklerna dagen efter. Utan jag gick ut från yogan igår skönt avslappnad och ljummet varm i kroppen och så vaknar jag med världens träningsvärk idag! Speciellt i midjan och baken, precis de ställena man verkligen vill att det ska kännas lite extra ;) Och jag gillar att det känns! De som tänker sig att yoga är flummigt skulle känna mina ömma muskler nu. Namaste!


Sore and we're talking sore with a big S muscels....from yoga! I mean it's not like when you've done an intense strenght class when your expecting it. I finished yoga class yesterday with relaxed, warm muscels and today I'm waking up feeling the sides of my waist and butt burning! But I like it ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar