Sidor

onsdag, april 03, 2013

Barry's Bootcamp



Think I just landed in fitness heaven....And it's called Barry's Bootcamp! 


Har varit så nyfiken på Barry's Bootcamp sedan jag läste om det för första gången förra året. Så nu tog jag äntligen mod till mig och testade en utav deras klasser, Butt & Legs, på deras studio i Chelsea, NYC. Trots att jag var så nervös, för jag hade verkligen ingen aning om vad som väntade mig, gick jag ut från klassen en timme senare med en adrenalin rush jag tror jag aldrig upplevt tidigare efter ett träningspass! Och den satt i resten av dagen....


Since being so courious after reading about it for the first time last year, I finally took the courage to try one of their classes at the Chelsea location in NYC. Nervous as I was, not knowing what to expect, I stepped out of the studio after a one hour Butt & Legs class having an adrenaline rush I think I've never experienced after a workout before! And it lasted through out that whole day....

Big thanks to the amazing instructor Patrick Frost for one of my best workout experiences ever! 


Towels to take with you into class, trust me you'll need one!
Of course I had to have a post workout peanut butter smoothie! 
The awesome Patrick Frost! 

LINKS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar