Sidor

söndag, maj 05, 2013

Exercise in Neon



Önskar att jag kunde springa ute i shorts oftare....Varför bor man inte i Kalifornien?!  Även om det fortfarande är löpartights väder ute invigde jag ändå mina nya shorts och linne på gymmet. Älskar denna färgstarka kombon, linnet har den perfekta neon rosa nyansen! Jag kan inte förneka att en kul outfit också gör träningen roligare och det kanske låter löjligt men jag tror faktiskt den gjorde att jag pressade mig lite extra på passet ;)


Wish I could run in shorts outside more often....Why don't I live in a place like California?!
Love this combo of bright colors, the top is the perfect shade of hot pink! I can't deny, a fun outfit also makes exercising more fun and it might sound silly but I actually think it also made me push myself a little harder in class ;)











Shorts Calvin Klein, Running shoes Nike


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar