Sidor

torsdag, september 18, 2014

Swing It!


Inspirerad av all fashion week streetstyle just nu har gjort mig så sugen på att testa en längre kjol...Även om jag gillar looken i sin enkelhet som på de första bilderna - fransarna och den rosa färgen är effektfulla i sig, så älskar jag att leka med accessoarer! Ihop med scarfen och mina favorit sunniesar (de bara funkar till allt!) gav det looken en liten hippie chic, sjuttiotals vibe jag har en förkärlek till!

Translation
Inspired by all the fashion week streetstyle right now really made me want to try out a longer skirt. Even if I like the more simple look in the first pics, I love playing it up with accessories to put my spin on it! The scarf and my fave sunnies (they just go with everything!) give it that hippie chic, seventies vibe I've always liked!

Photography by: Annika Lagerqvist


Skirt, T-shirt, Scarf H&M
Shoes Via Spiga
Silver bracelet Pull & Bear
Flower bracelet Barami
Sunnies Prada








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar